вторник, 6 юли 2010 г.

ASDA direct, George


http://direct.asda.com/

И така- това е сайта, първия от многото.

От скоро разбрахме, че приемат и карти, издадени в България, аз лично плащам с АМЕКс на Пощенска банка. Картата е на името на съпруга ми, акаунта на мое, а билинг и шипинг адреса на фирмата превозвач, чийто услуги ползвам.

За доставката:

* George /само дрехи/- 2,95 паунда

По мои наблюдения, поръчките се обработват до 2 работни дни, ако нещо липсва поръчката остава In processing, а вътре в нея самата пише кой точно е отказания артикул

* ASDA direct- или всичко останало, без бакалия

- 4-5 работни дни за 4,95 паунда
- избор на ден за доставка- 5,95 паунда

Лично на мен ми се случи, въпреки избрания ден за доставка да не ми я доставят на него, но за сметка на това ми възстановиха сумата за доставка, което отчитам като плюс.

*АSDA grocery

Във всички "бакалски" отдели трябва преди да поръчаш стоката да я "букнеш" или да си запазиш час и ден за доставка. В зависимост от това ти калкулират и цената тук- от 3,50 до 5,50 паунда. Има безплатна доставка за поръчки над 99 паунда.
Бакалските стоки се доставят неопаковани, само в торбички. За това е редно предварително да съобщите на фирмата, която сте избрали за превозвач. Някой фирми вземат и такса за опаковка. АСДА си блокират 1 паунд при всяка поръчка- като проверка на картата или нещо от сорта, след като изтече срока на вашата банка за теглене на сумите /при моята е 30 дни/ този паунд можете да си го ползвате- не се тегли.
Когато пазарувате от Джордж и дайрект ви се таксува по-високата доставка- тази на дайректа. Гросерито не може да обедините с останалата стока- то си е в отделна поръчка.
Плащала съм с кредитна карта на Пиреус и с АМЕКС на Пощенска банка. Личният ми опит- не пазете в акаунта си данни на всяка карта, която ползвате. Явно имат някаква система, на мен след ползване на втората карта ми отказаха 3 поръчки, след като й изтрих данните, запаметени като използвана карта отново почнаха да изпълняват поръчките.

Няма коментари:

Публикуване на коментар